Alla inlägg under juni 2008

Av iiilia - 24 juni 2008 23:42

Hejsan svejsan!


Har inte hunnit börja på min sommarblogg ännu. Men tänkte att lite uppdateringar kan jag ju alltid hinna med. Nu har jag bott hos pappa i två o en halv vecka, med lite småresor tillbaka till halmstad då och då. Det har funkat väldigt bra. Börjar få in lite bonnekänsla nu med ;)

  • Var med en kompis på skjutbanan förra veckan och fick prova skjuta för första gången. Med en 8 millimeters älgstudsare träffade 4 av 4 skott innanför en femkrona på 80 meters avstånd. Jag blev nöjd och förvånad. Det var faktiskt rätt kul:P Men tror inte det blir någon jaktkarriär för mig ändå.
  • Har träffat på en orm när jag var på promenad.
  • Varit utan ström ett antal gånger på 2 veckor.
  • Ätit gröt på morgonen.
  • Mött på älgar och rådjur.
  • Varit ute på en sjö och fiskat.
  • Blivit knottattackerad.

Än så länge får det räcka med dessa. Lär nog komma några fler punkter under resten av sommaren.


Idag har jag gått av min första skiftesomgång ensam. Det har gått bra men har varit stressigt. Natten och eftermiddagen idag var iofs rätt lugn och skön.


Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon bitti får jag skjuts av Susanne in till halmstad för att få vara ledig tills på fredag. Ska bli skönt. Måste kolla i stan vad det är för rea. Borde köpa ett par skor och lite kläder.


Färdigrapport från mig! Gonatt! 



Av iiilia - 14 juni 2008 00:39

Som ni kanske märker har jag tagit uppehåll i mitt bloggande. Har funderingar på att starta om på nytt när jag har orken. Då ska det bli ett sommartema. Kanske Emilias Sommarblogg, vem vet...

Då lär det bli lite uppdateringar om vad som händer i mitt liv här ute på landet, på jobbet, besöken hemma i halmstad osv.


Men kan inte lova att det blir något med det. Annars kan ni ju kolla min bilddagbok; http://envithatt.bilddagboken.se/p/main.html (med gästlösen: apa) och kommentera den istället. Så länge får det bli så.


Glad sommar på er allihopa!

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Skapa flashcards