Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

Hej alla saknade!

Av iiilia - 28 augusti 2008 11:51

Hej! 

Just nu sitter jag i datorsalen på LTH. Dator för första gången sen i söndags. Så tänkte uppdatera min lilla blogg tills bussen går hem. Idag har vi haft matte och datorövningar. Lite senare är det tävlingar och lekar med lärare och elever på Lomma beach. Alltså nästan där jag bor. Hoppas jag hinner. Måste hem och äta först. Gärna hade jag tagit en skön dusch också. Känner mig otroligt äcklig :P Badade i Sjönsjön igår. Fy fan vad äckligt vatten det var. Men full o glad som man var så sket man i det och gjorde allt för att få bra betyg av styrelserna på LTH. Fan vad vår faddergrupp var bäst! Efter det blev det bastu och dusch på Helsingkronanationen. Trevligt trevligt! Hoppas allt är bra där hemma med folk. Jag har inte hunnit höra av mig så bra, för det har varit fullt upp här. Har bara varit hemma för att sova ungefär.

Hoppas jag kan skriva här snart igen!

Ha det bäst!

 
 
Ingen bild

FlumDum

28 augusti 2008 21:39

jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

 
Ingen bild

måsen =)

1 september 2008 13:40

lille mille

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iiilia - 18 september 2009 10:29

Dagen har börjat o min vilja att komma upp finns någon stans på andra sidan jordklotet. Jag kan tillägga att klockan är halv 11 och jag missar därför två lektioner. Just nu orkar jag inte bry mig. Jag får sitta o råplugga hela helgen ändå.    Men...

Av iiilia - 14 september 2009 16:39

Nu var det sjukt längesen jag var inne o släppte lös mitt skrivande. Jag funderar på att ta tag i det igen! :) Men jag lovar inte när det blir. Men gå gärna in o kolla då o då så vem vet..nån dag har det säkert hänt.   Jag känner att jag är i beh...

Av iiilia - 23 september 2008 17:42

Aida nu kom jag och tänka på dig! Inte för att du läser min blogg, men tänkte på våra gamla tider och då du berättade att du ville ha ett barn som heter Nor (också kallat Snor!) haha   Iaf, jag är sjukt förkyld nu! Därför jag kom och tänka på detta. ...

Av iiilia - 19 september 2008 00:58

Nu är det avklarat och jag är "hemma" för att hälsa på. Jag överlevde och det har gått nästan helt smärtfritt. Självklart har en viss längtan hem funnits, men jag hade säkert kunnat vara kvar ett par veckor till utan att ha någon större ångest. Det k...

Av iiilia - 12 september 2008 16:24

Jag är helt slut i rutan. Det är fredag och jag vill hem och sova. Men ligger ungefär sådär 12 timmar efter i matteplugg..så jag borde plugga. Imorgon är det samling kl 8 på skolan för sillfrukost..sedan är det den stora dagen kan man säga. tävlingar...

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards