Direktlänk till inlägg 23 september 2008

Snoooor!

Av iiilia - 23 september 2008 17:42

Aida nu kom jag och tänka på dig! Inte för att du läser min blogg, men tänkte på våra gamla tider och då du berättade att du ville ha ett barn som heter Nor (också kallat Snor!) haha


Iaf, jag är sjukt förkyld nu! Därför jag kom och tänka på detta. Somnade i soffan igår kväll, typ vid halv åtta. Utan att ens börjat dricka på teet som jag hade gjort. Vaknade sjukt frösen och mådde kasst. Så jag tog lite nässpray, ville gråta en skvätt av öronvärken. Så jag tog lite alvedon och somnade med huvudet högt.


Nu har gänget åkt. Lite tråkigt på ett sätt. Men de kommer ju ha kul och uppleva en massa saker. Så jag är glad för deras skull!


Nu håller jag på att dö för att det är någon här jämte som sitter och kommenterar allt jag skriver. SÅ HEJDÅ! :(



 
 
Ingen bild

matilda

13 oktober 2008 20:43

Hej! Nu har jag äntligen hittat din blogg (igen), uppdatera mera mille :) Ha det bra och plugga hårt, saknar dig, förhoppningsvis ses vi till jul?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iiilia - 18 september 2009 10:29

Dagen har börjat o min vilja att komma upp finns någon stans på andra sidan jordklotet. Jag kan tillägga att klockan är halv 11 och jag missar därför två lektioner. Just nu orkar jag inte bry mig. Jag får sitta o råplugga hela helgen ändå.    Men...

Av iiilia - 14 september 2009 16:39

Nu var det sjukt längesen jag var inne o släppte lös mitt skrivande. Jag funderar på att ta tag i det igen! :) Men jag lovar inte när det blir. Men gå gärna in o kolla då o då så vem vet..nån dag har det säkert hänt.   Jag känner att jag är i beh...

Av iiilia - 19 september 2008 00:58

Nu är det avklarat och jag är "hemma" för att hälsa på. Jag överlevde och det har gått nästan helt smärtfritt. Självklart har en viss längtan hem funnits, men jag hade säkert kunnat vara kvar ett par veckor till utan att ha någon större ångest. Det k...

Av iiilia - 12 september 2008 16:24

Jag är helt slut i rutan. Det är fredag och jag vill hem och sova. Men ligger ungefär sådär 12 timmar efter i matteplugg..så jag borde plugga. Imorgon är det samling kl 8 på skolan för sillfrukost..sedan är det den stora dagen kan man säga. tävlingar...

Av iiilia - 1 september 2008 15:22

Fast jag är inte ensam alls. Men det känns lite tomt då och då. Jag saknar alla älskade vänner och min kära familj. Men jag trivs finfint här och det är det viktigaste.   Jag har till och med märkt att jag har börjat få en annorlunda dialekt. Kanske...

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Skapa flashcards