Alla inlägg under september 2009

Av iiilia - 18 september 2009 10:29

Dagen har börjat o min vilja att komma upp finns någon stans på andra sidan jordklotet. Jag kan tillägga att klockan är halv 11 och jag missar därför två lektioner. Just nu orkar jag inte bry mig. Jag får sitta o råplugga hela helgen ändå. 


Men sen får man inte glömma allt det roliga. Idag ska jag ta min tvåhjulade sak o rulla ner till Josse. Det ska bli superkul att få träffa henne o prata om allt och inget. Det har hänt mycket sen vi sågs sist! 


Sedan slutet på augusti har jag varit phadder för några nollor. Nu är nollningen slut, och man har fått lära känna sjukt härliga personer :) Just nu tänkte jag inte berätta så mycket mer om nollningen, men det kanske kommer mer nån annan dag. Jag har iaf en låt här som är så mycket nollning 09 som det går! http://www.youtube.com/watch?v=cMxASjxRk1w


Nu är det dags för mig att ta tag i mitt liv. Gå in i duschen, ta upp termodynamiken, vågläran o verkligen börja plugga. Min hjärna ska bli så överfull så att jag inte kan tänka när min älskling kommer hem igen på måndag :P


Vi hörs!

Av iiilia - 14 september 2009 16:39

Nu var det sjukt längesen jag var inne o släppte lös mitt skrivande. Jag funderar på att ta tag i det igen! :) Men jag lovar inte när det blir. Men gå gärna in o kolla då o då så vem vet..nån dag har det säkert hänt.


Jag känner att jag är i behov av att få använda skriften för att få ut mina känslor...som ni flesta vet att jag ibland har ett behov av. 


Hoppas vi ses snart igen! 

Tidigare månad - Senare månad

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards