Alla inlägg under maj 2008

Av iiilia - 11 maj 2008 22:44

Borde jag ha läst klart idag.


Men eftersom jag började idag, hann jag inte riktigt.. Har inte räknat en endaste uppgift heller. Kan bara säga att Fysik B betyget lär sänkas efter morgondagens lilla prov...


BLÄ!


Solen har varit framme i helgen iaf. Det är bra! Men jag vet inte om jag mår på topp. Kanske rätt bra, men det är mycket som göra att min hjärna snurrar in sig lite. Men det får den väl göra då.


Gonatt mina kära små bloggläsare!

Av iiilia - 4 maj 2008 19:42

Helgen är snart slut.


Har jobbat klart denna helgen nu iaf. Det gick helt okej men jag är trött som bara den. Kom hem från pappa för några timmar sen. Men blev inte till att ta det något lugnt då. Blev istället till att ringa 112 för första gången i mitt liv och sedan åka ambulans. Mamma var dålig. Vill inte berätta något mer om det. Kan inte lämna ut mitt liv här på nätet. Jag skulle mycket väl kunna skriva hur långt som helst, men det går inte.


Iaf så fick hon en "bra" födelsedag...eller inte. Jaja grattis mamma på 56-års dagen! Jag älskar dig så himla mycket...


Men det är jobbigt och se dig så, och det vet du. Jag vet också att du inte vill att jag ska se dig sådan, för du tycker det är jobbigt att se mig. Det är klart jag är orolig, det kommer jag alltid vara, och det måste du låta mig vara. Men du ska aldrig ge upp hoppet.


Nu har jag nästan skrivit för mycket ändå. Vill inte lägga ut mig och min familj.


Nu ska jag se om jag kan få tag i syrrorna och berätta vad som hänt.  


Av iiilia - 1 maj 2008 19:16

Vaknade i morse av åskan utanför fönstret.


Sen kunde jag inte somna om. Sova 4-5 timmar är för lite. Varför kan jag aldrig sova ordentligt när jag festat kvällen innan. Men nu är jag vaken iaf och jag har överlevt nästan hela dagen.


Igår var det först förfest hemma hos Björn. Där var det väldigt trevligt och en massa kul folk. Sedan blev det bussfärd in till stan, trodde vi. Men det kom ingen buss. Så vi fick gå från busfabriken till stan. Inte så farligt men vi upptäckte snabbt att det också skulle ändras. Tre tjejer som i panik måste gå på toa..och vägrar att sätta sig i en buske. Så vi fick gå hemom mig och ta en paus. Det var bra:) haha Sen bar det av mot mårtensson och underbar. Där blev det kul och trevligt direkt och kvällen rullade på väldigt snabbt. Säkert bara för det trevliga sällskapet :P Sen var det puss och hejdå till alla och dags att gå hem i regnet. Inte lika kul men det gick ju ändå. Jag slapp cykla till Åsa iaf.


Idag är det en födelsedags dag. Mathilda fyller 4 år idag och Lars fyller 23. En bebis och en gubbe ;) haha Grattis till er iaf! Alltså har jag varit hemma hos syrran och Mathilda för att fira henne. Nu sitter jag hemma hos pappa och ska snart äta.


Orkar faktiskt inte skriva något mer just nu...

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards