Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

Solen gick i moln...

Av iiilia - 12 maj 2008 21:15

Solen...


Hur underbart är det inte när man känner solen stråla mot huden. När man märker för första gången på året att man fått en lite rand efter linnet. Det är då allt känns mycket lättare, då hjärnan känner att den kan slappna av. Trots att man har hur mycket skit kvar som helst mår man ändå bra. Det är underbart!


Förra veckan var jag nere i grötvik två gånger. Lilla älskade grötvik, det känns hemskt att det är så långt bort nu. Alla vackra kvällar då man gått ner och tagit ett kvällsdopp. Speciellt med Mia och Josse. Kommer aldrig glömma dem! Men det är tur att det finns minnen. Minnen som aldrig kommer försvinna, och tur att man har filmer. Vi måste titta på dem ihop någon gång snart igen!


Det nya stället jag har hittat nu är båtplatserna precis här nedanför vid nissan. Där är jäkligt fint också, kan nog klara det denna sommaren med att gå ner dit. Men en annan räddning är högseryd. Denna sommaren kommer jag vara där mer än någonsin. Denna sommaren ska jag definitivt ta vara på sjön och den fantastiska sommarkänslan som finns där. Jag tänker bada så mycket jag kan, sola tills jag går sönder och bara andas in den underbara luften. Jag ska sätta mig på bryggan och doppa fötterna i sjön samtidigt som jag ser mörtarna simma runt och glupska i sig småflugorna på ytan. Kanske samtidigt ska jag sitta där med mitt metspö, för jag måste fiska i sommar! Det är så härligt. Självklart ska alla myggor och knott ha dött ut till denna sommaren så att man slipper dem också! :D


Nu har jag drömt mig tillbaka lite. Det är det man behöver göra ibland. Jag hoppas att denna sista sommaren med gänget och alla andra kommer bli den bästa! Annars måste vi göra den till den bästa.. helt klart!


Förresten, nu är ni lite dåliga på att kommentera. Så kom igen, "Do it!" som nån brukar säga..om det är vidar, daniel, jennie eller frida..vet inte..haha Puss


 
 
Ingen bild

da Hot

12 maj 2008 22:18

nee nu var det alltså dags för mig att kommentera lite va! ja du den här sommaren får man ta tillvara...hoppas att vi kan spendera den så mkt som möjligt med hela gänget..men förhoppningsvis blir det inte den sista...haa det fortsatt sooligt du!! puss puss på daj

 
Ingen bild

vita måsen ;P

13 maj 2008 20:58

ja visst är det en härlig känsla av en liten rand efter linnet... hrmm.. hehe :P vet verkligen hur de känns.... ;) ja vi får allt se till att ta vara på denna sommaren!!!! den ska bli bäst :) puss gumman

 
Ingen bild

FlumDum

15 maj 2008 20:46

tanf! jag älskar koderna!!:) helt kär i dem... mmm tanf... Du är bäst. Jag blir helt gråtmild, sista sommaren?!?=!?!?!?!?=!?"=!#?"=?""=? VAD!?!? så kan det inte va... shit pommes. Näe, snälla... dethär är bara början, mitten och inte ens nära slutet!
Livet älskar livet, det ska vi också!
I did it!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iiilia - 18 september 2009 10:29

Dagen har börjat o min vilja att komma upp finns någon stans på andra sidan jordklotet. Jag kan tillägga att klockan är halv 11 och jag missar därför två lektioner. Just nu orkar jag inte bry mig. Jag får sitta o råplugga hela helgen ändå.    Men...

Av iiilia - 14 september 2009 16:39

Nu var det sjukt längesen jag var inne o släppte lös mitt skrivande. Jag funderar på att ta tag i det igen! :) Men jag lovar inte när det blir. Men gå gärna in o kolla då o då så vem vet..nån dag har det säkert hänt.   Jag känner att jag är i beh...

Av iiilia - 23 september 2008 17:42

Aida nu kom jag och tänka på dig! Inte för att du läser min blogg, men tänkte på våra gamla tider och då du berättade att du ville ha ett barn som heter Nor (också kallat Snor!) haha   Iaf, jag är sjukt förkyld nu! Därför jag kom och tänka på detta. ...

Av iiilia - 19 september 2008 00:58

Nu är det avklarat och jag är "hemma" för att hälsa på. Jag överlevde och det har gått nästan helt smärtfritt. Självklart har en viss längtan hem funnits, men jag hade säkert kunnat vara kvar ett par veckor till utan att ha någon större ångest. Det k...

Av iiilia - 12 september 2008 16:24

Jag är helt slut i rutan. Det är fredag och jag vill hem och sova. Men ligger ungefär sådär 12 timmar efter i matteplugg..så jag borde plugga. Imorgon är det samling kl 8 på skolan för sillfrukost..sedan är det den stora dagen kan man säga. tävlingar...

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards