Alla inlägg den 10 mars 2008

Av iiilia - 10 mars 2008 18:47

Studiedag, underbart!


I fredags åkte jag till syrran nere i Laholm efter många om och men. Var kul att äntligen träffa alla, har saknat dem en massa.


I lördags åkte jag till pappa och var hos Ulla rätt många timmar. Kul att få träffa henne lite, blir inte så ofta nu för tiden. Igår följde jag med pappa till jobbet och satt där o pluggade lite. Sedan fick jag köra till Landeryd o kolla graven, för att sedan bege sig till Unnaryd och min sömmerska. Känns som att klänningen kommer att bli riktigt bra! Hoppas på det iaf. Sen på kvällen hade jag besök. Var väl trevligt det med får man väl säga.


Idag var jag på jobbintervju. Alltså var jag uppe aldeles för tidigt i morse och är apatrött nu. Har suttit några timmar idag och bara väntat på en massa skit. Pluggat endel har jag gjort med, och tänkt...


Har varit besviken på mig själv idag. Riktigt mycket. Jag får fan skärpa mig. Det gäller mycket jag gör. Dags för att ta tag i mig själv och tänka efter med hjärnan lite. Inte göra allt som man känner för...


Men nu orkar jag inte skriva mer.

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards