Alla inlägg den 23 januari 2008

Av iiilia - 23 januari 2008 17:44

Nu är det såhär att jag har tappat orken, helt och hållet. Sedan i fredags har det mesta gått emot mig känns det som. Kan inte allt vända snart. För just nu orkar jag inte bry mig längre. Jag låter allt vara från och med nu.


Idag är det en helt vanlig onsdag. Jag har bara haft en lektion i dag men ändå kom jag hem tröttare än vad jag brukar vara. Vet inte varför. Jag tror musten har gått ur mig. Men fan vad detta låter deprimerande. Det är det som är så konstigt, jag mår inte alls dåligt. Jag mår bättre än vad jag gjort på länge, jag har bara tappat orken.


På tal om tappat. Idag läste vi om tappar och stavar i den medicinska fysiken. Ögat är faktiskt rätt intressant. Vi fick se när saker försvann mitt framför oss genom att bara fokusera på en annan sak. Rätt häftigt. Tänk att pengar eller vad som helst bara kan försvinna så där och att hjärnan själv ersätter den bilden med vad den tror att det ska vara.


Imorgon är i alla fall en ny dag. Känns skönt, men ändå inte. Tiden går så jäkla fort. Det är ju knappt så att man hinner klippa naglarna innan de växt ut igen..(ja..flum)


Usch nu får jag stänga av deppmusiken på datorn o sätta på lite kent istället. Lev väl!

Tidigare månad - Senare månad

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards