Alla inlägg den 24 januari 2008

Av iiilia - 24 januari 2008 23:45


Trött. Men skriver för att skriva. Det har jag gjort hela kvällen.


Egetligen borde jag ha lagt mig nu. Men blev precis klar med min skrämselguide. Ni får läsa den vecka 9 eller 10 då kaskad kommer ut. Om den kommer med, men det borde den. Orkar inte skriva något annat.


Skönt att det är fredag imorgon iaf. Då blir det hem till Måsen och vidare till underbar. Hoppas det blir kul, men just nu är jag inte pigg på det alls. Men det löser sig på något sätt. Synd att vi inte kunde vara ännu fler, men klart att det blir kul med bara vi tre med.


Ikväll är Bella här på besök. Kul att hon kommer och sover över lite oftare nu när hon jobbar här. Snacka om att magen börjar bli stor nu. Två månader kvar tills en liten sötnos öppnar ögonen. Kan det bli en tjej igen...ja antagligen. Kan ju också bli en liten Linus. Vet faktiskt inte vad de har för namn på g just nu. Undra om det blir tre Amandus i vårt kompisgäng en dag långt fram. Jag tror faktiskt det har fastnat i våra hjärnor. I alla fall i min och Aidas. Det vore kul om det blev verklighet. haha När man träffas o fikar och har med sina barn. Så bara kom nu Amandus! Nej inte du..Amandus..aidas amandus..inte emilias..Amandus 1 och 2...


Usch nu måste jag sova. Annars somnar jag här och det vore väldigt mycket skönare att somna i sängen än här.

Tidigare månad - Senare månad

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards