Alla inlägg den 29 januari 2008

Av iiilia - 29 januari 2008 17:02


Idag har jag och Frida fixerat oss vid soffans rumpa. Har nog inte skrattat så mycket på länge. Underbart!


Imorgon åker många fina människor iväg till Berlin. Det känns tråkigt, men är ändå glad för deras skull. Även om ni kanske inte märker det. Förlåt soffan o Paida. Var bara tvungen att vara emot er på fysiken. Jag älskar ju er ändå, det vet ni!


Idag har mina smalben börjat bli normala igen. Äntligen kan jag gå som en människa. Ska nog smörja in dem med den där geggan en gång till, sen är allt perfekt igen. Glömde att jag o josse hade pratat om att träna idag, hoppas det kanske går imorgon istället. Annars har vår träningsplanering redan förstörts...inte så oväntat. Men fan, vi ska och måste komma igång. TRE gånger i veckan. Punkt slut.... haha


Nu sitter jag och funderar på vad som händer ikväll. Antagligen inget alls. Blir nog till att plugga och skriva klart den jävla svenskan :D Är nog bäst att jag börjar redan nu så att jag kan göra något annat senare om jag får för mig det. Alltid skönt att kunna slappa lite innan man ska sova.


Hör och häpna. Idag har faktiskt varit en rätt så bra dag ändå. Har känt mig lite sådär lagom filosofisk och humoristisk. Med detta menar jag när jag satt och funderade på hur synfel påverkar det du ser på tvn. Om du har dålig längdsyn (eller vad det heter) borde det ju bli lite kosntigt om man tittar på tvn och de filmar något långt långt borta. hmm...ja..eller inte... Det humoristiska var bar-runda. Såå kul..hmm haha


Nä nu ska jag börja med min otroligt oseriösa magiskrealistiska text. Ufvinersnitzel på er! (underbara tyska...ha det så kul mina små sötnosar!)

Tidigare månad - Senare månad

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards