Direktlänk till inlägg 5 mars 2008

Seg i benen!

Av iiilia - 5 mars 2008 22:07

Förlåt. Det är allt jag kan säga till alla som tjatat på mig att de vill ha uppdatering i min blogg. Jag har helt enkelt inte haft tid. Det har alltså hänt mycket sedan sist!


Jag kan börja med förra veckan. Fredagen avslutade skolveckan med förfest hemma hos mig och sedan utgång till Underbar. Tyckte att det var riktigt kul, eller klart, det hade kunnat bli bättre. Jag hade iaf trevligt folk hemma hos mig. (Var glad nu Niklas..jag tänker berätta om fredagen!) Efter lite tjat på Josse bestämde hon sig tillslut för att hänga på och ta med sig två kompisar som verkade väldigt trevliga. Självklart hängde mitt lilla tjejgäng på, nästan allihopa. Sedan får man ju inte glömma lilla Niklas och hans vän Niklas ;) Aida och Frida hade med sig kebab och vi åt tills vi inte orkade mer. Sen kom alla andra och Niklas körde iväg Niklas... Sen kom han tillbaka och höll oss sällskap. Efter lite snack och allt så blev det dags för singstar. Kul men vet inte om alla tyckte det, för det segade ner allt lite. Men jag satsade utav fan ändå! Vet inte om jag vann nång gång, har inget större minne av det men det borde jag haha. Sedan var det dags för springa runt lite i lägenheten och låta folk prova min säng. Niklas var glad, massa tjejer som var efter honom. Inte konstigt att han tyckte det var kul. Sen kom Daniel förbi en snabbis innan det var dags för utgång. Så snabbt få ut alla ur lägenheten och sedan vandra över nissan i ösregnet för att närma sig mårtenssons. Aida var gullig, trots att hon bara hade druckit en öl. Haha, eller så var det bara jag som tyckte att hon var gullig bara för jag druckit lite mer än henne. Vem vet?


Väl framme i kön har jag för mig att vi skämtade lite om förra gången vi var hade förfest hemma hos mig och Jennie glömt leget hemma. Det roliga med det hela var att det visade sig att hon glömt det denna gången med, men som tur var hemma hos mig. Så hon fick vandra tillbaka igen och hämta det. Under tiden hon gjorde det kom vi in på underbar, jag spillde chokladmjölk över hela mig och dansade lite. Sen fortsatte det något sådant hela kvällen. På hemvägen var det ännu mer ösregn och kläderna blev härligt tunga. Sofie O fick ett ryck och började gå barfota men ångrade sig sedan. (Du är ju dum! haha) När vi kom hem åt vi kebabrester och snackade och somnade vid typ 5. Söta lilla Åsa skulle upp vid 6 igen, men jag sov djupt då. Vaknade bara när hon plötsligt stod över mig och sa "jag går nu". Jag bara "ehh jaaa..hejdå". Usch vad otrevlig man är när man sover.


Sedan var det helg och inget kul hände alls. Förutom på söndagen då jag satt uppe till halv 3 för att bli klar med projektfilmen till lektionerna vi skulle ha dagen efter. Snacka om att jag var seg sen när jag bara sovit i 3 o en halv timme. På fysiklaben satt jag mest o tittade ut genom fönstret. Lektionerna för fyrorna gick iaf riktigt bra! De var jätte goa och det var kul som bara den.


Efter i måndags har jag bara suttit med skoltidningen för att få den klar tills idag. Men den blev inte klar, så det får bli imorron ist. Nu är den iaf klar! Det är så skönt, jag har jobbat för mycket med den. Hoppas folk tycker den ser okej ut nu iaf. Den är bättre än förra numret tycker jag iaf. Jag är nöjd! Så en sammanfattning är att jag suttit framför datorn minst 30 timmar sen i söndags. Det är för mycket! Mina ben är döda och ryggen är seg. Jag vill träna nu. Bygga upp allt igen.


Idag fick jag reda på att jag ska på jobbintervju. Om man får det jobbet blir det en sommar i hylte. Frågan är hur jag ska klara det. Klart att det kommer gå på något sätt men jag känner ju nästan inga där, jag måste skaffa fler kontakter i det området. Jag får iaf spendera och bo en sommar med pappa. Det har jag inte gjort sen jag var 5 år. Det var ett tag sen. Den sista sommaren innan jag sticker vidare. Men först måste jag få jobbet. Kanske ett körkort med...


Nu ska jag för första gången på läääänge kunna gå och sätta mig i soffan för att sega i några minuter. Soolen har lurat med mig på mattestuga imorgon bitti så ska ändå försöka somna i tid. Gonatt min lilla blogg och alla läsare!



 
 
Ingen bild

måsen

6 mars 2008 21:31

ja segt va de o komma upp i lördags, men de va roligt på underbar i alla fall :) de va snällt att vi kunde va hos dig innan, de uppskattas. tack för senast o puss på nosen ;)

 
Ingen bild

poffan:)

11 mars 2008 20:07

hahaha tack för en skojig kväll:P o tack för jag fick låna din goaa soffa haha x) lite dumt va de de därme skorna.. men de gjorde ju ont :( haha:P mm de gick ju sådär me de där va haha.. soolen.. jag tror inte de blir nån mattestugaförmej idag:( haha:p sömntuta x) tar de nu på torsdag me om du kan somna i tid:D pusspsusssss sööötnos

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iiilia - 18 september 2009 10:29

Dagen har börjat o min vilja att komma upp finns någon stans på andra sidan jordklotet. Jag kan tillägga att klockan är halv 11 och jag missar därför två lektioner. Just nu orkar jag inte bry mig. Jag får sitta o råplugga hela helgen ändå.    Men...

Av iiilia - 14 september 2009 16:39

Nu var det sjukt längesen jag var inne o släppte lös mitt skrivande. Jag funderar på att ta tag i det igen! :) Men jag lovar inte när det blir. Men gå gärna in o kolla då o då så vem vet..nån dag har det säkert hänt.   Jag känner att jag är i beh...

Av iiilia - 23 september 2008 17:42

Aida nu kom jag och tänka på dig! Inte för att du läser min blogg, men tänkte på våra gamla tider och då du berättade att du ville ha ett barn som heter Nor (också kallat Snor!) haha   Iaf, jag är sjukt förkyld nu! Därför jag kom och tänka på detta. ...

Av iiilia - 19 september 2008 00:58

Nu är det avklarat och jag är "hemma" för att hälsa på. Jag överlevde och det har gått nästan helt smärtfritt. Självklart har en viss längtan hem funnits, men jag hade säkert kunnat vara kvar ett par veckor till utan att ha någon större ångest. Det k...

Av iiilia - 12 september 2008 16:24

Jag är helt slut i rutan. Det är fredag och jag vill hem och sova. Men ligger ungefär sådär 12 timmar efter i matteplugg..så jag borde plugga. Imorgon är det samling kl 8 på skolan för sillfrukost..sedan är det den stora dagen kan man säga. tävlingar...

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards