Direktlänk till inlägg 15 mars 2008

Hej hallå, vad står på!

Av iiilia - 15 mars 2008 18:58

Så sjukt, men ändå kul!


Idag är det faktiskt lördag, vilket de flesta antagligen vet. Lördagar brukar vara bra dagar. En till ledig dag innan skolan men samtidigt har man oftast haft kul kvällen innan.


Igår hade jag faktiskt kul. Var på underbar, okej det har varit roligare där men det var okej. Det var kul hemma hos måsen först iaf. Där fick vi höra lite roliga historier och massa skit:P sen åt vi pizza  och flummade allmänt mycket... Sedan åkte vi till stan.

  

Danne och jag försöker vara väldigt normala.  


 

Jag försöker vara väldigt inte normal. Känns att min sida som småsyskon visar sig på denna bilden. Men jag var inte lika jobbig som jag brukar vara, eller hur? 


Lilla söta tankspridda Josse hade glömt inträdesbiljjeterna hemma så visste inte säkert om jag fick komma in som VIP. Men det fick jag :) Så jag lämnade de andra utanför och stack in själv till Josse som redan hade gått in. Där inne träffade man på massa sött folk, tex soolen. Du var såå söt igår måste jag säga. Haha! När du skrev om att det var pinsamt igår med bilderna fattade jag inte alls vad du menade..men nu kom jag på det..vad vi gjorde på dem haha xD Antagligen kommer de ut på facebook sen förhoppningsvis efter att man sett dem själv:P På underbar var det tjejmingel för att nån person från lustgården var där. Det var rätt tråkigt, men man fick en cider iaf. Det var ju lyx, eller nått.


Söta Soolen var väldigt glad och upprepade många saker flera gånger i rad. Här i det porriga röda ljuset, kanske är det en delfin i handen hon har??   


Kvällen tog slut och måsen, flumdum och nickepicke följde mig hem, just det hans kompis robert med halvägs iaf... Sen sov jag gott.


Gick upp vid halv 11 för att tvätta. Usch vad segt det är alltså. Men idag hände det iaf lite saker i tvättstugan. Ett tvättstugebråk. Fan vad förbannad jag var på en gammal tant, men jag höll mig utanför. Jaja så kan det gå...


Har flumsmsat hela dagen idag med, stackars min mobilräkning :( men men, ibland får man göra sånt med.


Nu ska jag snart äta och titta på melodifestivalen, även om det brukar vara dålig musik. Har inget annat o göra ändå så. 

 
 
Ingen bild

soolenxD

17 mars 2008 21:44

hahaha de porriga ljuset xD neee ingen delfiin inte :P haha de va en haj ;P neee skämt å sido :O du va goo dume ska du veta ;) grrr nee hahaha fyyy om bilderna kommer ut ;) akta bitmärkerna :O puss puss lr ska jag säga bi bit xD tugg tugg :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iiilia - 18 september 2009 10:29

Dagen har börjat o min vilja att komma upp finns någon stans på andra sidan jordklotet. Jag kan tillägga att klockan är halv 11 och jag missar därför två lektioner. Just nu orkar jag inte bry mig. Jag får sitta o råplugga hela helgen ändå.    Men...

Av iiilia - 14 september 2009 16:39

Nu var det sjukt längesen jag var inne o släppte lös mitt skrivande. Jag funderar på att ta tag i det igen! :) Men jag lovar inte när det blir. Men gå gärna in o kolla då o då så vem vet..nån dag har det säkert hänt.   Jag känner att jag är i beh...

Av iiilia - 23 september 2008 17:42

Aida nu kom jag och tänka på dig! Inte för att du läser min blogg, men tänkte på våra gamla tider och då du berättade att du ville ha ett barn som heter Nor (också kallat Snor!) haha   Iaf, jag är sjukt förkyld nu! Därför jag kom och tänka på detta. ...

Av iiilia - 19 september 2008 00:58

Nu är det avklarat och jag är "hemma" för att hälsa på. Jag överlevde och det har gått nästan helt smärtfritt. Självklart har en viss längtan hem funnits, men jag hade säkert kunnat vara kvar ett par veckor till utan att ha någon större ångest. Det k...

Av iiilia - 12 september 2008 16:24

Jag är helt slut i rutan. Det är fredag och jag vill hem och sova. Men ligger ungefär sådär 12 timmar efter i matteplugg..så jag borde plugga. Imorgon är det samling kl 8 på skolan för sillfrukost..sedan är det den stora dagen kan man säga. tävlingar...

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards