Direktlänk till inlägg 29 mars 2008

Sovdag

Av iiilia - 29 mars 2008 22:45

Vaknade i morse men det slutade med att jag vaknade helt vid klockan 8 ikväll...


Igår var det firning av Josses 19årsdag och sedan utgång till Underbar. Det var helkul hemma hos Josse men jag kände mig trött på underbar... Men var helt okej där med :)


Somnade nog kvart i 4 i natt och vaknade vid 11 då söta måsen ringde och jag bara..ehh vem är det?? Trots min frånvarandehet så klarade jag att prata med henne i en timma sen gick jag upp och satte mig i soffan. Fy vad seg jag var! La mig i mammas säng lite och tittade på tv och somnade nästan om. Sedan väckte hon mig o sa att hon hade gjort lunch. Det var gott, men har så jäkla svårt att äta lunch utan att ätit frukost..men det gick ändå. Sen kändes det som att en dusch vad nödvändig för uppiggning för att sedan kunna sätta sig och jobba med projektet. Men det slutade med att jag la mig framför tvn igen och kollade på en intressant dokumentär om vad som händer om man är i en isoleringscell i 48 timmar. Sen somnade jag och vaknade vid 8. Då hade mamma gjort varma mackor. Så gott :D Så idag har jag bara ätit och sovit.


Just nu är jag jäkligt rastlös. Imon måste jag upp i tid och bli klar med metoden i projektet... Sen ska jag tvätta med kom jag på. Tror jag ska träffa matilda med och gå igenom projektet. Vem vet, det kanske kommer en liten bebis imon med. Nu har det ju gått över 3 dagar för syrran.


Men, men...nu vet jag inte vad jag ska skriva, göra eller inte göra...så nu får det räcka!

 
 
Ingen bild

Joz

30 mars 2008 15:37

Haha, jag kollade också på den dokumentären:P fast tidigare i veckan. Verkade astråkig först men jag fastnade å den va faktisk väldigt intressant. Vad gör man inte för att slippa plugga:P Tack för i fredags förresten, hade jättetrevligt! å presenten va nog bland det finaste jag fått nån gång:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iiilia - 18 september 2009 10:29

Dagen har börjat o min vilja att komma upp finns någon stans på andra sidan jordklotet. Jag kan tillägga att klockan är halv 11 och jag missar därför två lektioner. Just nu orkar jag inte bry mig. Jag får sitta o råplugga hela helgen ändå.    Men...

Av iiilia - 14 september 2009 16:39

Nu var det sjukt längesen jag var inne o släppte lös mitt skrivande. Jag funderar på att ta tag i det igen! :) Men jag lovar inte när det blir. Men gå gärna in o kolla då o då så vem vet..nån dag har det säkert hänt.   Jag känner att jag är i beh...

Av iiilia - 23 september 2008 17:42

Aida nu kom jag och tänka på dig! Inte för att du läser min blogg, men tänkte på våra gamla tider och då du berättade att du ville ha ett barn som heter Nor (också kallat Snor!) haha   Iaf, jag är sjukt förkyld nu! Därför jag kom och tänka på detta. ...

Av iiilia - 19 september 2008 00:58

Nu är det avklarat och jag är "hemma" för att hälsa på. Jag överlevde och det har gått nästan helt smärtfritt. Självklart har en viss längtan hem funnits, men jag hade säkert kunnat vara kvar ett par veckor till utan att ha någon större ångest. Det k...

Av iiilia - 12 september 2008 16:24

Jag är helt slut i rutan. Det är fredag och jag vill hem och sova. Men ligger ungefär sådär 12 timmar efter i matteplugg..så jag borde plugga. Imorgon är det samling kl 8 på skolan för sillfrukost..sedan är det den stora dagen kan man säga. tävlingar...

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards