Direktlänk till inlägg 26 januari 2008

Man ska aldrig förvänta sig något

Av iiilia - 26 januari 2008 20:55

Igår var det fredag, idag är det lördag. Men tänk om det inte är söndag imorgon. Man kan inte förvänta sig det...


För varje gång jag förväntar mig att något ska hända händer det aldrig. Men fan vilket tråkigt liv man kommer leva om man inte kan förvänta sig ett skit. Risken är att man fegar ur och att man struntar i att bry sig. Så ibland måst man våga chansa. Hoppas och förvänta sig att det kommer bli kul, spännande och bra. Men frågan är bara när man väl ska ta den risken och våga släppa taget.


Igår var det underbar. Hade inte förväntat mig någonting och var egentligen inte på humör alls. Men som tur var kom jag o enkelwe överens om en sak och det blev kul. Åsa, man får inte mobbas bara för att jag kunde Britneys låt på singstar...jag har faktiskt varit liten och dum i huvudet en gång i tiden. Tack för att vi fick vara hos dig förresten! :) Underbar blev kul ändå. Var rätt mycket folk där som man kände till, så det gjorde inget att ni försvann.. haha :P


Så idag vaknade jag vid halv 11. Var tvungen att plocka ihop all tvätt. Måste ärligt säga att jag kände mig en aning seg då. Man borde iaf sova lite mer än 5 timmar när man varit ute. Efter det gick jag in till stan o mötte Vidar. Skulle kolla på balkläder till honom och se hur det går med min klänning. Väl där så sa de att killar är tvugna att boka tid....sååå jobbigt.. haha Men fick iaf reda på att de lagat min klänning nu och att jag kunde ta med den hem. Men fan heller att jag skulle bära hem den med en sån storm som det var idag. Man blåste ju iväg bara som man var, tänk då om jag skulle bära på en stor fallskärm med. Då hade det slutat i nissan, och det vill man ju inte.


Nu gör jag inte så mycket alls. Har precis snackar med soolen lite. Hon är så söt. Berättat lite om igår och lyssnat på henne lite. Snacka om att man kommer sakna henne o de andra när de ska till berlin nästa vecka. Hoppas vi kan ha kul i skolan ändå. Kanske ska ut och festa på torsdag o fredag som ni...tyvärr så går det nog inte på tors. Då är man nog inte riktigt redo för fysikprovet på fre.


Ska nog gå och lägga mig framför tvn lite nu. Är i och för sig inget kul där men har inget annat att göra. Har nog lite godis, så det får duga. Ska ju faktiskt träna imon. Då ska jag o Josse nog också lägga upp vårt nya träningsschema. Det kan nog vara på tiden nu.


Idag har mina benhinnor pajat. Så ser typ ut som en apa när jag går. Så går jag här hemma o klagar när mamma har ungefär tre gånger så ont i vanliga fall varje dag och nu typ 10 ggr så ont. Jag borde skärpa mig.

 
 
Ingen bild

soolenxD

27 januari 2008 18:53

du e söt:) hehe du skulle åka me till berlin.. lägga dej imin resväska hahhaxD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iiilia - 18 september 2009 10:29

Dagen har börjat o min vilja att komma upp finns någon stans på andra sidan jordklotet. Jag kan tillägga att klockan är halv 11 och jag missar därför två lektioner. Just nu orkar jag inte bry mig. Jag får sitta o råplugga hela helgen ändå.    Men...

Av iiilia - 14 september 2009 16:39

Nu var det sjukt längesen jag var inne o släppte lös mitt skrivande. Jag funderar på att ta tag i det igen! :) Men jag lovar inte när det blir. Men gå gärna in o kolla då o då så vem vet..nån dag har det säkert hänt.   Jag känner att jag är i beh...

Av iiilia - 23 september 2008 17:42

Aida nu kom jag och tänka på dig! Inte för att du läser min blogg, men tänkte på våra gamla tider och då du berättade att du ville ha ett barn som heter Nor (också kallat Snor!) haha   Iaf, jag är sjukt förkyld nu! Därför jag kom och tänka på detta. ...

Av iiilia - 19 september 2008 00:58

Nu är det avklarat och jag är "hemma" för att hälsa på. Jag överlevde och det har gått nästan helt smärtfritt. Självklart har en viss längtan hem funnits, men jag hade säkert kunnat vara kvar ett par veckor till utan att ha någon större ångest. Det k...

Av iiilia - 12 september 2008 16:24

Jag är helt slut i rutan. Det är fredag och jag vill hem och sova. Men ligger ungefär sådär 12 timmar efter i matteplugg..så jag borde plugga. Imorgon är det samling kl 8 på skolan för sillfrukost..sedan är det den stora dagen kan man säga. tävlingar...

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards