Alla inlägg den 1 februari 2008

Av iiilia - 1 februari 2008 15:20

Jag blir så trött på allt.


Tydligen ska allt skita sig. Provet gick okej, men skit på ett sätt. Han inte med någon mvg uppgift och hoppade över flera andra..


Sen var jag och Åsa o hämtade min balklänning som nu skulle vara lagad. Men icke sa nicke, lika jävligt fult hade de sytt ihop den och nu är jag för trött för att orka bry mig om den. Jag vill inte ha den längre. Okej att den var sönder när jag provade den o att de sa att de skulle laga den. Sen när jag fick hem den o såg att de inte alls lagat den utan tagit sönder den mer tappade jag tålamodet lite. Men nu..när den fortfarande inte är lagad ungefär sådär 3 månader senare. Nu har jag tappat hoppet om att den ska bli bra. Den för otur med sig. Inte en chans att jag vill ha den nu. Jag blri så besviken om inte köpet går att häva. Men om det går så är det bara nästa problem..jag måste hitta en annan.


Jävla skit apagrejer!

Av iiilia - 1 februari 2008 10:17

Ahhh!


Jag är död. Det känns dumt. Nu är det bara en halvtimme kvar... Just nu sitter jag med höööög musik och försöker få bort tankarna från det.


Visst är det underbart!


Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards