Alla inlägg den 14 februari 2008

Av iiilia - 14 februari 2008 21:47

Imorgon är det FREDAG!


Måste ärligt säga att det ska blir skönt med lov, även om det blir ett plugglov. Idag har jag bara pluggat hela dagen med. Har matteprov imorgon så har räknat som en galning. Som tur är har jag klarat de flesta uppgifterna och har ganska bra mattesjälvförtroende nu, men det rasar väl efter provet imorgon antagligen.



Pratade med pappa idag, blir nog att jag åker upp dit i helgen. Känns skönt att komma bort från allt här hemma nu ett tag. Ska träffa sömmerskan på söndag med, så hade ändå varit tvungen att åka upp då. Så tror att jag kanske åker upp redan imorgon kväll. Har inget bättre för mig här hemma ändå så. Händer ju inget kul alls! Där kan man i alla fall göra lite nytta, typ ut i skogen och greja... eller bara sova så mycket man orkar..haha.. Får nog ta och hälsa på Ulla med, det var ett tag sen nu.


Fick flyttkort från Helena idag. Känns svårt o fatta att de flyttat. Blev bjuden till dem på påskmiddag den 21 mars. Ska bli väldigt trevligt, för jag tror jag kan då. Måste ju få se lite hur Skurup ser ut, kommer nog sakna Malmö lite. Men det går över, man kan ju åka dit ändå.


Idag fick vi studentmössorna. Det känns lite halvt overkligt att det är så kort tid kvar. Sedan kommer inget vara som förut. Det är många man aldrig kommer att se igen, fan vad synd och tråkigt samtidigt. Jaja, sånt är livet, man måste vidare...


Nu ska jag ta och skriva ut några bilder på fina balklänningar som jag kan ta med mig på söndag. Jag ska ju nämligen ha en helt supersnygg, underbart vacker balklänning som passar mig perfekt. Man kan låtsas iaf...


Önska mig lycka till på matten imon, det behövs!    


Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards