Alla inlägg den 24 februari 2008

Av iiilia - 24 februari 2008 16:04

Vaknade i morse med tanken att jag egentligen skulle gått upp i tid för en gångs skull. Men det visade sig att klockan hade hunnit bli halv tolv och att det fick bli ännu en sen frukost.


Ringde sedan måsen för att höra hur jobbet gick och hoppade sedan in i duschen för att vakna till liv. Nu sitter jag här framför datorn och håller på att redigera min och matildas lilla projektfilm. Får väl ändå säga att det går framåt, men det är mycket kvar. Kommer bli en hemsk vecka kan jag säga redan nu. Filmen måste bli klar i veckan, lektionen också samtidigt som det är tryck av Kaskad. Det betyder att jag, eftersom det inte ens är bestämt vilka texter som ska vara med måste slita ut mig helt, om jag vill att det ska bli som jag vill. För annars kan jag ju faktiskt bara lägga in texterna och skita i hur det ser ut. Men det vill jag inte, jag vill ju att tidningen ska vara snygg och att man kan skicka in den till lilla journalistpriset utan att skämmas. Helst ska det inte bli som förra tidningen. Är iaf klar med framsidan nu, om redaktionen godkänner den...hoppas! Men men, det blir spännande. Härliga vecka!


Egentligen skulle man kunna skriva hur mycket som helst om konstiga människor. Precis som jag o måsen satt och diskuterade igår, man blir nästan rädd och skygg. Är alla helt sjuka i huvudet eller vad är fel? Okej jag överdriver igen, men jag börjar fan starkt fundera på detta. För tillfället så vet jag flera som jag inte förstår mig på överhuvudtaget. Men vad ska man göra, man kan bara skratta åt det. Det är skrattretande, även om jag inte har skrattat så mycket åt det. Eller jo, idag gjorde jag det.


Nä nu måste jag fortsätta med min så kallade porrfilm med gröna heliumballonger. (Niklas, jag är inte kinky alls!)


Varför reagerade ingen förutom jag o måsen på reklamen innan bion igår??

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards