Alla inlägg den 13 februari 2008

Av iiilia - 13 februari 2008 21:50

...här hemma med matten!


Jahapp! Så var typ alla på studentfesten, eller på nån förfest till studentfesten. Blä vad tråkigt att jag inte kunde följa med denna gången heller. Fan vad jag ska ta igen det nästa gång!


Imorgon är det alla hjärtans dag. En dag som man är rätt trött på måste jag erkänna. Självklart är det gulligt om man har någon som man kan träffa och gulla med köpa söta saker till och blablablabla.. Men så är det inte alltid. Men det är tur att man kan älska andra saker än bara killar. Nu låter det helt fel, men menar vänner och familj och sådant. Men jag pallar inte köpa nått till nån av dem tror jag, får se om jag får nått ryck imorgon kanske...neee...


Nä nu ska jag fortsätta och räkna min underbara matte. Fick reda på att jag får ha provet på fredag. Skönt att det blir av innan lovet iaf.


Tänk vad pigg jag kommer vara imorgon när alla andra är bakis eller fortfarande fulla. Tycker det känns rätt skönt...säger vi iaf!

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards