Alla inlägg den 17 februari 2008

Av iiilia - 17 februari 2008 16:27

Söndag och det har varit en lugn helg. Ändå så är jag helt slut idag.


Sitter just nu hos pappa och funderar på om jag ska åka hem ikväll eller imorgon bitti med Susanne. Vill hem ikväll, är för trött för att gå upp vid 6 imon. Men samtidigt är jag säkert aldeles seg när bussen går vid halv 8 ikväll med.


Jag har precis varit hos sömmerskan. Fick övningsköra några mil iaf, kul. Gick helt okej där men hon tyckte inte att jag skulle ha en kort klänning, och apan som jag gick tillslut med på att strunta i det. Blir istället precis under knäna framtill och så lång baktill, får se om det kan bli snyggt. Annars får man väl klippa av det bakre och sy upp. Det löser ju sig. Hoppas att hon har förstått nu hur jag vill ha den, det får inte bli tantigt. Den kommer ju ändå kosta några tusen mer än vad jag tänkt mig. Fick med mig några tygprover hem också, det är ju skitsvårt o veta vilken färg man ska ha. Måste fundera på det lite, ska ju med måsen upp till Kinna på tisdag med. Så då får jag ju lite fler idéer också. Fan vad jag önskar att klänningen blir bäst!


Nä, om man kanske skulle göra lite nytta. Igår var jag ute med pappa i skogen och hämtade lite fallna träd. Gick rätt bra, fast lite småkyligt, det började ju snöa. Har faktiskt lite träningsvärk i armarna nu, inte så konstigt iofs. Nu är pappa ute brummar med sin leksak, den har fått punka. Antagligen jag som körde med den lite för hårt i går i skogen, nejdå jag kör mesigt, jag vet... Ska nog ta och ringa mamma nu och se var hon är. Se om hon vill ha hem mig ikväll eller inte, hehe..


Isen på sjön börjar spricka upp nu, så det lär inte bli något vinterfiske för mig i år heller. Kommer ihåg när Mia var med ute på isen (kan varit nån mer också) och vi grillade ferraribilar, det var tider det!

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards