Direktlänk till inlägg 20 februari 2008

Sova snart

Av iiilia - 20 februari 2008 00:00

Läste en kompis blogg och tänkte härma henne genom att svara på några ointressanta frågor! Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut? Hmm..en hel del faktiskt!
Dog någon i din närhet? Nej, men en var nära på.
Vilka länder besökte du? Danmark
Vilket datum från 2007 kommer du att minnas, och varför? Funderar på om det finns något speciellt. Kanske 7 december då Kent spelade i Lund.
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007? Hellogoodbye med Here in your arms och Tv on the radio med Staring at the sun till exempel
Blev du kär under 2007? Nej, tror inte det.
Vad gjorde du på din födelsedag? Inte så mycket. Var i skolan och sen gick jag hem till mamma.
Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart? Att folk runtomkring mig hade mått bättre.
Hur höll du dig från att bli galen? Många skulle nog säga att jag misslyckats med att försöka.
Vem var den bästa nya personen du träffade? Hmm..det kan jag inte svara säkert på..
Årets händelse: Tror jag klämmer till med Åhushandbollen och Lomma, blev en trevlig resa! Men så kom jag på att jag har flyttat, det är ju nästan viktigare.. :PÅrets färg: Grön
Årets band: Rätt självklart, Kent...
Årets låt: Jag blir nördig om jag skriver kent..så får väl ta något annat. Jósé Gonzalez med Cykling Trivialities, bara för att jag lyssnar på den just nu.Årets bästa inköp: Mobilen
Årets sämsta inköp: Balklänningen
Årets plats: Grötvik en sommarkväll.
Årets mat: Allt pappa gör
Årets dryck: Vatten kommer alltid ligga först!
Årets doft: Tvättmedel
Årets ljud: Fågelkvitter
Årets partaj: När jag fyllde 18 :)
Årets konstigaste: Hur vissa människor fungerar!Årets svåraste: Skolan
Årets snyggaste: Aidas makeover ;)
Årets gröt: Ett jäkla velande från min sida om man inte tänker på maten gröt.
Årets halsduk: Vet inte om jag fortfarande är Tovas halsduk, men i sådana fall är det jag.
Årets jobb: Sket sig.
Årets hårfärg: Samma som de andra åren.
Årets frisör: Salong Jakobsson
Årets händer: Enkelwe's helt klart ;)
Årets näsa: Den konstgjorda på utbildningsmässan i Gbg
Årets dans: Kommer inte på nån.Årets godis: Kritor helt klart!
Årets film: Kommer inte på någon nu...Filmkvällarna med Josse har varit trevliga iaf!
Årets för mycket: Förvirrning!
Årets för lite: Fritid
Årets julklapp: Min familj
Årets dröm: Drömmar är personliga! haha
Årets dagdröm: Biologilektionerna, speciellt vid filmvisning.
Årets samtal: Snurrsnurr!
Årets nykomlingar: Josses hund Jessie får man väl säga :)
Årets gåva: Körkortet, även om jag inte har det än...
Årets kändispoäng: När Felix satt på samma båt som kungen och vinkade.
Årets förälskelse: Försvunnen
Årets tidning: KASKAD! hahaÅrets bäst klädda vän:
Årets armar: Måsens, stark som få!
Årets mage: Bellas bebismage
Årets gos: Lars
Årets nyårslöfte: Orkar bry sig om sånt!

 
 
Ingen bild

poffan:)

11 mars 2008 20:03

hahhahah snurr snurr x)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iiilia - 18 september 2009 10:29

Dagen har börjat o min vilja att komma upp finns någon stans på andra sidan jordklotet. Jag kan tillägga att klockan är halv 11 och jag missar därför två lektioner. Just nu orkar jag inte bry mig. Jag får sitta o råplugga hela helgen ändå.    Men...

Av iiilia - 14 september 2009 16:39

Nu var det sjukt längesen jag var inne o släppte lös mitt skrivande. Jag funderar på att ta tag i det igen! :) Men jag lovar inte när det blir. Men gå gärna in o kolla då o då så vem vet..nån dag har det säkert hänt.   Jag känner att jag är i beh...

Av iiilia - 23 september 2008 17:42

Aida nu kom jag och tänka på dig! Inte för att du läser min blogg, men tänkte på våra gamla tider och då du berättade att du ville ha ett barn som heter Nor (också kallat Snor!) haha   Iaf, jag är sjukt förkyld nu! Därför jag kom och tänka på detta. ...

Av iiilia - 19 september 2008 00:58

Nu är det avklarat och jag är "hemma" för att hälsa på. Jag överlevde och det har gått nästan helt smärtfritt. Självklart har en viss längtan hem funnits, men jag hade säkert kunnat vara kvar ett par veckor till utan att ha någon större ångest. Det k...

Av iiilia - 12 september 2008 16:24

Jag är helt slut i rutan. Det är fredag och jag vill hem och sova. Men ligger ungefär sådär 12 timmar efter i matteplugg..så jag borde plugga. Imorgon är det samling kl 8 på skolan för sillfrukost..sedan är det den stora dagen kan man säga. tävlingar...

Detta är jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

År månader dagar!

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

RSS

Det som varit!

Coolhetsgrad!

Ta en titt!

Hitta vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards